Benzinvérű

Azoknak, akiknek ereiben vér helyett benzin csörgedezik!

Friss topikok

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 06:59) Kincs
  • verocs81: Kid Rock és Laurence Fishburne? Még az is lehet, hogy egyszer megnézem... Amúgy annak ellenére, ho... (2011.01.31. 00:52) Nagggyon Vad Motorosok...
  • tuzogep: lassan megint eltelik egy hónap poszt nélkül... azért remélem, h a következő első bekezdéseit nem... (2010.11.14. 21:38) Vielen Dank, Herr Honecker!
  • kutya_zzr: szeptember, 0 post? (2010.10.01. 20:04) Minden kezdet nehéz...
  • benzinvérű: @DJGABI: Szia Gabi! Köszi szépen a gratut, és mondom is, hogy honnan szerváltam a gumikat: www.... (2010.08.23. 20:32) Vesztegetés, megkenés...

Linkblog

HTML

Majrécsík? Mi az?

2010.03.19. 14:11 | benzinvérű | 3 komment

Az a dolog, amit nekem még meg kell tanulnom eltüntetni. A gumi szélén lévő meg nem kopott rész, amire rápillantva egyből le tudja vágni egy motoros a másikról, hogy mennyire ügyes, mennyire tökös, mennyire érzi a gépet, vagy éppen mennyire vezet állat módjára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A korábbi posztban kedves barátom kifogásolta, hogy csak hosszú, egyenes szakaszon, átlag tempóval megy az úriember, így gondoltam, megmutatom mi az, ami némileg több adrenalint termel. A videó valahol Svájcban készült, gyönyörű, vadregényes vidéken. Hogy mi az érdekessége? Mi az, ami ezen az úton nincs, de egy nálunk készült onboard-on a pixelek 80%-át lefedi? Bezony. A KÁTYÚ. Nyílván ott a switzerlandiaknál nincs ilyen szélsőséges időjárás, mint kishazánkban, ugyan mi más oka lehetne eme hiányosságnak. A video érdekessége még (az én szememben legalábbis), hogy a hátsó emberke, akinek a szemszögéből láthatjuk a tovasuhanó kanyarokat, egy fojtott R6-os Yamaha-val egy GS500-as Suzukit követ. Igen, egy olyan mocit, mint ami az én hátsómat szokta eljuttatni A-ból B-be. Sokak szerint a GS500 nem alkalmas arra, hogy lapon forduljon az ember, nem lehet vele úgy vadászni a kanyarokat, mint egy igazi, kemény gyorsaságival, márpedig az R6-os Yama szerény véleményem szerint pont ebbe a kategóriába tartozik, még ha folytott is, a futóműve bizony ugyanolyan, mint az erős, gyári kivitelűnek. Ez tehát azt jelenti számomra, hogy érdemes tanulni, mert gyakorlással, tapasztalatszerzéssel, valószínűleg kicsit sűrűbb olajjal az első telóban talán én is meg tudom csiszolni a lábtartót, a kipufogót, meg ami ilyen kanyarokban le tud érni, a Suzi ezek szerint képes rá. A jó zene itt is megvan, a látvány szintúgy, nincs más hátra, mint gyönyörködni, és TANULNI a látottakból!

 

 

Címkék: motor szerpentin bike suzi onboard suzuki gs500 yamaha r6 majrécsík

A bejegyzés trackback címe:

https://benzinveru.blog.hu/api/trackback/id/tr941852272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuzogep 2010.03.19. 20:48:35

ez kifejezetten izgalmasabb az előzőhöz képest. elég pörgős tempót mennek és durván döntögetik a cuccot. elégedett vagyok, benzinkém! :D

tuzogep 2010.03.19. 20:52:28

ja, de figyelted azt a bringást felfelé az út jobb szélén?
... ;)

benzinvérű · http://benzinveru.blog.hu 2010.03.20. 15:17:19

Hát pont a bringást ippen nem figyeltem, próbáltam ellesni a technikát. K&H: dönts okosan:)!
süti beállítások módosítása